Onderstaand vindt u de activiteiten- en wedstrijdkalender. De wedstrijdkalender wordt jaarlijks door de Algemene Ledenvergadering goedgekeurd. De wedstrijdcommissie beheert de wedstrijdkalender.

1. Alle data zijn onder voorbehoud van noodzakelijke wijzigingen en beschikbaarheid van velden.
  2. Flights met een oranje vlag hebben voorrang.
  3. Het einde van een wedstrijd is ongeveer 4 uur na de start. In de kalender is een geschatte einddtijd opgenomen.
  4. Als het aantal inschrijvingen onder de 18 blijft vindt de wedstrijd geen doorgang. Dit zal één dag voor die wedstrijd op de website en in de hal van het clubhuis bekend worden gemaakt.
De kalender wordt ook zoveel als mogelijk is aangevuld met activiteiten van andere sportverenigingen van De Voscuyl als er sprake is van invloed op de beschikbaarheid van de golfbaan.

Kalender{jumi[google_agenda.html]}