De 9-holes par 3/4 golfbaan maakt onderdeel uit van sportpark “De Voscuyl” te Oegstgeest.
Door de vele bomen en struiken ligt de baan beschut tegen zeewind. Verrassende waterhindernissen en moeilijk aanspeelbare, maar ook mooie greens maken dat de baan zeker niet tot de gemakkelijkste behoort!
Deze openbare golfbaan is zeer geschikt om het golfen te leren, maar ook voor ervaren spelers blijkt de baan een uitdaging te bieden door de precisie die wordt vereist. De totale baanlengte (18 holes) bedraagt 2818 meter. Hiermee voldoet OGC aan de officiële, door de NGF vereiste baanlengte voor C-clubs.

Beschikbaarheid van de baan:
Zie baanstatus op de voorpagina van deze website.

Toegang tot de golfbaan:
  • Bezoekers met golfvaardigheidsbewijs (GVB),
  • Introducés met een baanpermissie van een erkende golfvereniging die spelen met een lid van OGC,
  • De oefenfaciliteiten bestaan uit een puttinggreen en een slagkooi.
Greenfee spelers zijn van harte welkom!
Gastspelers zijn van harte welkom.zie hiervoor een uitgebreid artikel over gastspelers.

Voor de greenfee tarieven zie pagina Algemeen>Tarieven.