Leden van OGC,

Naar aanleiding van de persconferentie van afgelopen dinsdag 14 februari jl. kan het bestuur jullie mededelen, dat bijna alle Corona maatregelen zijn opgeheven:

• m.i.v. vrijdag 18 februari a.s. vervalt binnen ons clubgebouw de verplichting van het dragen van een mondkapje;
  • ook de 1,5 meter onderlinge afstand is niet meer van kracht (zij het dat het wellicht nog wel verstandig zou kunnen zijn, maar dat is een individuele keuze) en als het gaat om de toegankelijkheid van het clubhuis, dan bestaat er geen limiet op het aantal aanwezigen meer.

Vreemd genoeg blijft controle middels het corona toegangsbewijs nog wel van toepassing tot 25 februari a.s, maar daarna vervalt die verplichting ook. Kortom, nog heel even en we gaan weer terug naar normaal. Dat betekent dat shot gun wedstrijden ook weer zijn toegestaan.

We vragen echter nog wel jullie aandacht voor de basisregels als het gaat om hygiƫne en mocht je klachten hebben, test dan of blijf in ieder geval thuis.