Vrije Golfers, dat wil zeggen golfers zonder clublidmaatschap, kunnen via de Oegstgeester golfclub (OGC) hun lidmaatschap en registratie bij de Nederlandse Golf Federatie (NGF) vastleggen en behouden.

Tot en met 2022 was het ook mogelijk om je handicapregistratie via OGC te onderhouden. Met ingang van 2023 kan dat niet meer. Het is inmiddels veel praktischer om via de app "GOLF.NL" van de NGF je scores en handicap bij te houden. Om die reden biedt de Oegstgeester Golfclub per 1-1-2023 nog maar één type lidmaatschap voor de vrije golfer.

De app GOLF.NL is te downloaden voor zowel Apple als Androidgebruikers:

logo applestore

logo googleplay

Het tarief voor de vrije golfer is te vinden in de tarievenpagina.

Via de app GOLF.NL kan je eenvoudig je scores bijhouden en wordt je handicap automatisch bijgewerkt. Ook je digitale NGF pas staat in deze app.

Meerdere malen per jaar ontvang je op jouw e-mailadres het digitale magazine Golf.NL.

Je profiteert hiernaast uiteraard van alle voordelen, die het NGF lidmaatschap biedt. (zie: www.NGF.nl)

Voor meer informatie en inschrijving kan je e-mailen naar:

Het inschrijfformulier kan alleen digitaal worden ingestuurd:
Klik hier voor het inschrijfformulier.