Via onderstaand inschrijfformulier kan je je opgeven als vrije golfer bij de Oegstgeester Golfclub.

Toelichting:
  • De velden gemerkt met een rode * zijn verplicht.
  • Een E-mail adres is verplicht omdat dit voor de communicatie met de NGF noodzakelijk is.
  • Naast je mobiele telefoonnummer kan je ook je vaste telefoonnnummer opgeven (als je dat hebt).
  • Bij de datumvelden geldt het formaat DD-MM-YYYY. Dat wil zeggen altijd 2 cijfers voor de dag, 2 cijfers voor de maand en 4 cijfers voor het jaar. De velden moeten door een liggend streepje worden gescheiden.
  • Het GSN nummer staat op je digitale NGF pas en begint altijd met de cijfers NL
  • Via het veld opmerkingen kan je een eventueel een  toelichting of opmerking meegeven.
  • Het formulier kan alleen worden verzonden als het geheel is ingevuld. Bij ontbrekende gegevens of een fout (bijvoorbeeld in het datumveld) geeft het systeem aan in welk veld een fout zit.
  • Het formulier wordt gestuurd naar de ledenadministratie, die zorgt voor de afhandeling van de inschrijving.

Inschrijfformulier vrije golfer bij de Oegstgeester Golfclub